
Winkelen van bij je thuis Ontdek onze persoonlijke services die het jou makkelijk maken

Mayerline tot je dienst
Uiteraard kan je onze collectie blijven shoppen op onze website. Heb je vragen, dan staan we je graag bij op volgende manieren:Zo ontvangen we jou in onze winkels
√ Gewijzigde openingsuren
Om je in de beste omstandigheden te kunnen ontvangen hebben we enkele wijzigingen doorgevoerd aan onze openingstijden en faciliteiten.
Je hebt de mogelijkheid van tevoren een afspraak te boeken.
Dit kan makkelijk online of contacteer één van onze winkels waar je wil afspreken.
√ Veiligheidsmaatregelen in de winkel
In de winkel hanteren we enkele vuistregels voor jouw gezondheid en die van ons.
ALGEMEEN:
1. Ontsmet je handen bij de ingang, bij de paskamer en aan de kassa.
2. Bewaar 1,5m afstand met andere klanten.
3. Draag steeds een mondmasker
AAN DE PASKAMER:
1. Laat bij het passen zeker 1 paskamer tussen jou en andere klanten.
2. Hang de kleding die je na het passen niet wenst aan te kopen op het daarvoor voorziene hangrek. Deze kleding wordt pas na 24u terug in de winkel aangeboden.
AAN DE KASSA:
1. Hang de stuks die je wenst aan te kopen op het daarvoor voorziene hangrek.
2. Betaal elektronisch. We voorzien staafjes zodat je veilig je pincode kan ingeven.
Kom je een kledingstuk retour brengen? Hang dit aan het daarvoor voorziene rek bij de kassa.

We helpen je graag verder!
Heb je nog bijkomende vragen, neem gerust contact met ons op:
√ Via onze klantendienst: 0800 25 555 of via customercare@mayerline.be
√ Via de winkel tijdens de openingsuren staan we je graag per telefoon of mail te woord. Raadpleeg de winkelinfo voor contactgegevens.
√ Heb je een concrete stylingvraag? Boek dan hier jouw video-afspraak met één van onze stylistes.