Vraag en antwoord

Betalen

Hoe werkt het?

Op de pagina waarop u uw bestelling afrekent, kiest u het type kredietkaart waarmee u wilt betalen. Voer uw kredietkaartgegevens (kaartnummer, controlenummer, geldigheidsdatum van uw kaart en uw naam) in. Dankzij de beveiligde SSL-procedure zorgen we samen met Mollie en uw kredietkaartorganisatie voor een correcte en veilige afhandeling van uw bestelling. Zodra uw kredietkaart is aanvaard, voeren we uw bestelling door. U krijgt een e-mail met de bevestiging van uw bestelling.

Wat met misbruik van uw kredietkaart?

Stel dat iemand u en ons probeert te bedriegen met uw kredietkaart. Breng ons meteen op de hoogte door te mailen naar info@mayerline.be of bel onze klantendienst België: 0800 25 555. U bereikt onze klantendienst van maandag tot en met vrijdag van 10u tot 18u en op zaterdag van 10u tot 14u. Meld fraude met uw kaart steeds bij uw kredietkaartorganisatie.

Is betalen bij Mayerline veilig?

Uw online veiligheid is onze topprioriteit. Online bestellen bij Mayerline is veilig. De uitwisseling van uw gegevens met onze systemen wordt beveiligd via een SSL (Secure Socket Layer) certificaat. Voor het verwerken van uw betaling werken we samen met Mollie. Dit beveiligde betaalsysteem maakt het mogelijk alle betalingen heel gebruiksvriendelijk te doen, met een optimale veiligheid en privacy. Dankzij Mollie e-commerce betaalt u met het betaalmiddel van uw keuze. Uw financiële gegevens worden in alle veiligheid verwerkt. Het nummer van uw kredietkaart wordt alleen doorgegeven aan de financiële instelling die de transactie uitvoert. De communicatie met de financiële instellingen gebeurt volgens de door deze instellingen opgelegde en gecertificeerde transmissie - en beveiligingsprotocollen. U als kaarthouder de grootst mogelijke veiligheid garanderen is onze grote prioriteit in de online betaalsector. Meer info over Mollie: www.mollie.com.

Wanneer moet ik mijn bestelling betalen?

U moet een bestelling bij de Mayerline webshop betalen zodra u de bestelling plaatst. Uiteraard hebt u achteraf alle mogelijkheden om bestelde product(en) terug te sturen. Bestellen kunt u dus met een gerust hart doen.

Betaal ik verzendkosten?

Indien te betalen bedrag lager is dan €100:
Thuislevering: €5
Levering in een Mayerline winkel: gratis

Indien te betalen bedrag hoger is dan €100:
Thuislevering: gratis
Levering in een Mayerline winkel: gratis

Kan ik een factuur ontvangen voor mijn bestelling?

Ja, een factuur kan steeds aangevraagd worden door contact op te nemen met onze klantendienst op 0800 25 555 of via e-mail naar customercare@mayerline.be.