Vraag en antwoord

  • Antwoord 1:

    Ja, u kunt één of meerdere stukken van uw bestelling gratis terugsturen binnen de 4 weken na ontvangst. Volg hiertoe de instructies op het retourformulier dat bij uw pakketje zit en breng uw pakketje terug naar een Mayerline winkel of DPD ParcelShop naar keuze. Het overzicht van alle Mayerline winkels en alle DPD ParcelShops vindt u hier.

  • Antwoord 2:

    Neen, u kunt uw pakketjes volledig GRATIS TERUGSTUREN!

    Gaat het om uw volledige bestelling, dan storten we het volledige bedrag terug, exclusief de eventuele verzendkosten. Wilt u een of meer artikelen van uw bestelling houden, dan storten we de betaalde kostprijs van de geretourneerde artikelen terug, behalve de eventuele verzendkosten. Hebt u een artikel besteld tegen een bepaalde korting? Dan krijgt u uiteraard enkel het bedrag terug dat u betaald hebt.

  • Antwoord 3 :

    Als u een bestelling naar een van de Mayerline winkels terugbrengt of via een DPD ParcelShop, dan gebeurt de terugbetaling volgens de betaalmethode die u hebt gekozen bij uw bestelling (Mastercard, Visa). De terugbetaling kan in dat geval soms 2 weken tijd nemen. Opgelet: indien u betaald heeft met Maestro, hebben wij uw bankrekening nodig om uw artikel terug te betalen. We vragen u om in dat geval uw rekeningnummer in te vullen op het retourdocument dat meegestuurd moet worden met het pakje. Dit zorgt voor een vlotte afhandeling.

  • Antwoord 4 :

    U moet de artikelen die u terug wilt sturen opnieuw verpakken in de originele verpakking. Vul het retourdocument in en steek het bij de artikelen die u terugstuurt. Het label dat u terugvindt op het retourdocument moet u over het verzendlabel plakken. Daarna breng u uw pakketje naar een DPD ParcelShop naar keuze om het te verzenden naar Mayerline. Het overzicht van de DPD ParcelShops vindt u hier.